vågat!

idag har jag köpt en våg. totalt deprimerande men jag måste ju kunna väga mig.
och jag har vart duktig å tränat å vart nyttig.
jag åt havregrynsgröt till frukost, en macka med rostbiff och yoghurt till lunch, en banan efter träningen och pasta och kyckling till middag.
jag ska iofs ut sen.. så jag vet inte än om jag kommer lyckas me 5p.

jag har insett att jag har vart sjukt onyttig denna veckan! i måndags kommer jag inte ihåg va jag åt.. men allt som allt har jag ätit: godis för 30 kr, en stor kanelbulle, äpplepaj, druckit vin, en 50 cl coca cola, 2 riesen chokladbitar och 2 små havreflarn.......... usch va vidrigt! nästa vecka ska jag inte äta nåt sånt!
bara en kanelbulle på lördagen för då e de kanelbullens dag.

jag har tränat 3 ggr.. imorn tänkte jag gå ut å springa eller gå en snabb promenad.

a ja.. på måndag då..då ska jag skärpa mig!

niklas fick inte alls 5p igår. han söp bort allt å hamnade på 1p istället.. =P

hittils har jag fått ihop 11p. förhoppningsvis får jag 5 idag å så hamnar jag på 16.

ta daa

Kommentarer
Postat av: nicke

fick faktiskt 2 för ja kuta en sväng innan ja jobba :D

2008-09-27 @ 17:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0