PÅSEN!

jag langa 5 p igår. träning och åt nyttigt :P idag har jag langat 3p, jag har vart nyttig men inte tränat.
mjaa du kan ha rätt niklas, 21 p kan nog va bra. men hur får du de till medelvärdet?! 5x7=35 alltså borde medelvärdet vara 17,5. jag vet inte hur många p de krävs för att gå ner, =S men mitt mål e att få över 25 denna veckan! :) men jag har märkt att mitt system har vissa brister.. vi kanske får omarbeta de hela lite.

dagens intag:
havregrynsgröt
en banan
en grov macka med rostbiff
ett äpple
3 klementiner
potatisgratäng och fläskfilé

jag har inte tränat idag. men igår på träningen så ökade jag vikterna till nästa nivå. jag har träningsvärk idag!

p för Ida hittils: 8

Bring it on Niklas

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja så länge du äter potatisgratäng blir det inga 4or eller 5or det är ju gräddbomben nr 1!

Jag håller m om att 21p är medel för då har du ju haft mitt talet på skalan varje dag, alltså har du varit en "normal" person, så jag tror att du måste satsa på över 21p/v för att det ska anses bra.

2008-09-30 @ 17:03:30
Postat av: niklas

tack en till som kan räkna

2008-09-30 @ 18:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0