bakis-söndag

jag förstår inte hur jag kan va bakis?! eller kan de va att jag e så trött så de känns som en bakfylla? jag drack bara 2 glas vin och en drink igår.. =/
iofs så va vi vakna till efter 05 så de kan ju va därför. Joel e en pimp. nu har han sovit me helen, mikaela och mig ;)

hopp idag då. började dagen med en macka med rostbiff och ett glas juice. (hur stavas de?)  sen åt jag 3 klementiner och lite vindruvor till lunch. middag va köttbullar och potatis me brun sås. så gott :)
jag trillade dit lite.. de fanns lite godis kvar sen igår.. å jag tänker börja på allvar imorn så de e min sista dag att synda, så några bitar åkte ner..hoppsan.
imorn ska jag väga mig..... ångest. jag tror inte jag har gått ner alls sen i måndags så mycke skit som jag har ätit.
jag ska göra som Linda å gå en promenad imorn. sen kl 17 ska jag gå på body pump å träna mina icke-existerande muskler.

imorn kväll måste jag tvätta. de e verkligen högsta prioritet nu! jag har inget rent! skit jobbigt.

nu sitter jag på jobbet. de e lugnt å skönt ikväll :)

imorn ska jag börja laga mat ut min kokbok från viktväktarna!

ta daa

kolla in: http://www.markazits.com/diet/bmi.php

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tror jag har det mest intressanta sättet att sova m Joel på, haha!



det var dåligt att vi ställde in promenaden jag borde tvingat dig =)

Hur många poäng har det blivit den här v? har du fått nåra fler 5p?

2008-09-28 @ 20:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0