Fat Race

idag tror jag att jag kan klara 5p!
jag har tränat, step up. åh jag satte nästan alla rörelserna! förra gången va jag helt lost. men nu börjar jag komma in i de. jag tänkte att jag ska gå 2 ggr till på step 1 sen kan jag avencera till step 2. 
jag har ätit nyttigt, iaf hittils, men kl e knappt 5 så de finns många timmar att genomlida.
nu ska jag iväg till jobbet så jag får fortsätta ikväll!

till frukost blev de gröt och frysta bär, som jag tinade =P
sen efter träningen åt jag en banan
till middag blev spaghetti å köttfärssås
sen nu på jobbet åt jag lite yoghurt och en macka.

Linda, vi har fått en till medtävlande!!

min gode vän Niklas Tidebrandt :)
han ska oxå klara 10 kg till nyår. den som förlorar av oss två ska bjuda vinnaren på middag och förfriskningar!
sen hade han den sjuka idén att vi ska ha del belöningar. typ en strip show om en månad av förloraren. i don't think so! bara om jag vinner i så fall ;)

så nu  börjar de bli en seriös tävling. jag tycker vi ska kalla den: "Fat Race" ;)
jag gjorde klart mitt diagram igår :) min alldeles egna viktkurva :) jag ska väga mig varje måndag så ser jag resultaten å så blir jag förhoppningsvis mer motiverad!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mikaela

får jag gissa att du åt middag i billdal när det belv köttfärssås? haha

Jag hoppas ert fat race kommer gå bättre än sist när ni skulle gå ner tio kg var för då slutade det ju typ m att ni hade gått upp ist. Men jag tror på det Linda sa att det är mer motiverande nu när ni gör det till allmänförnedring ;)

2008-09-25 @ 11:42:37
Postat av: nickepicke

ärligt ha bilder på mat på bloggen, blir ju bara mer sugen att gå upp!!! i vikt haha

2008-09-25 @ 19:53:01
Postat av: Linda

Men Mikaela, jag tror minsann jag anar en liten sarkastisk underton...haha ;-)

2008-09-26 @ 10:44:42
URL: http://zizezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0